Facebook to największa sieć społecznościowa na świecie. Mark Zuckerberg, jeden z założycieli Facebooka, umieścił na platformie znaczenie komunikacji między ludźmi bez głupich żartów. Użytkownicy codziennie logują się do Facebooka, aby czytać o najważniejszych wydarzeniach na świecie, rozmawiać o swoim biznesie i rozmawiać z ludźmi z Internetu. Nie jest zwyczajem robienie tutaj śmiesznych filmów w celu zdobycia wielu wyświetleń.

Najpopularniejsza sieć społecznościowa nie mogłaby obejść się bez monetyzacji. Ludzie zaczęli sprzedawać reklamy i promować swoje firmy, korzystając z dużej liczby odbiorców. Streaming to jeden z głównych rodzajów treści na Facebooku. Transmisje na żywo przyciągają więcej uwagi niż zwykłe posty, a sieci społecznościowe aktywnie to wykorzystują. Nasz serwis oferuje kupowanie przeglądarek strumieniowych na Facebooku w celu osiągnięcia sukcesu na platformie.

W tym artykule omówimy następujące tematy:

  • dlaczego musisz oszukiwać widzów;
  • kto musi oszukiwać widzów.

Podzielimy się również wskazówkami, jak ulepszyć swoje transmisje. Opowiemy Ci, jak zdobyć widzów na streamie na Facebooku za darmo i jakie mogą być tego konsekwencje.

Dlaczego musisz oszukiwać widzów w strumieniu na Facebooku
Live to rodzaj treści, które przyciągają uwagę wielu prawdziwych ludzi. W strumieniach zwyczajowo daje się widzom możliwość przekazania autorowi prawdziwych pieniędzy, jeśli im się spodoba. Okazuje się więc, że popularni streamerzy mogą zarabiać tylko na prowadzeniu transmisji na żywo, a nie zamieszczaniu regularnych publikacji – jednak na platformie jest ich niewielu.

Widzowie LIVE Facebook są głównym wskaźnikiem transmisji na żywo. Polubienia i ładowanie czatu nic nie znaczą, jeśli strumień ma niewielką liczbę użytkowników. Przyjrzyjmy się zaletom zachęcania widzów do życia na Facebooku:

  • poprawa rankingu;
  • aktywacja instynktu stadnego.

Liczba widzów określa, gdzie strumień otrzyma w sekcji wiadomości i transmisji. Liczba potencjalnych widzów zależy od tych miejsc: im więcej osób zobaczy Twoją transmisję na żywo w swoim kanale, tym większe prawdopodobieństwo, że transmisja odniesie sukces.

Instynkt stadny jest wrodzonym mechanizmem człowieka, który objawia się gwałtownym wzrostem uwagi na popularne przedmioty lub wydarzenia. Zjawisko to działa również w sieciach społecznościowych. Użytkownicy zobaczą transmisję na żywo z tysiącem odwiedzających w swoim kanale wiadomości i będą zainteresowani tak dużą liczbą. Wykażą zainteresowanie, zadając pytanie: w jaki sposób autorowi udało się przyciągnąć do swojego streamu tysiąc użytkowników?

2 thoughts on “Oszukuj widzów w strumieniu na Facebooku

  1. Psychologia tłumu czy jakoś tak to się nazywa. Sam się na tym nieraz łapię że kupuję produkt który ma dużo lajków a nie wiadomo czy te lajki nie zostały wygenerowane botem albo po prostu kupione. Ale jak widać działa xd

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.